Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

Cpanel

VII edycja Międzyszkolnego Konkursu Wiedzy dla uczniów klas II i III - regulamin

REGULAMIN

  1. Organizator: Szkoła Podstawowa nr 27 im. Dzieci Zjednoczonej Europy w Gdańsku, ul. Srebrniki 10 tel. 58 550 76 70.

Pod kierunkiem: Katarzyna Pająkowska-Dabrynin Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Alicja Stężka Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.,

  1. Konkurs ma charakter międzyszkolny

  2. Cele:

  • wspomaganie wszechstronnego i harmonijnego rozwoju ucznia,

  • wdrażanie do pracy w grupie i wspólnego podejmowania decyzji,

  • integracja międzyprzedmiotowa,

  • sprawdzenie umiejętności wykorzystania wiedzy w praktyce,

  • wdrażanie do pokonywania trudności i opanowywania własnych emocji,

  • wdrożenie ciekawej formy współpracy pomiędzy gdańskimi szkołami

  1. Termin konkursu: 03 listopada 2017 roku godz. 9.30 klasa II i 12.00 klasa III w siedzibie Organizatora.

  2. Zgłoszenia drużyn przyjmowane są do 21 października 2017r. na Karcie Zgłoszeń na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . O udziale w konkursie decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia dokonuje opiekun grupy (nauczyciel).

  3. W turnieju biorą udział zespoły 4 - osobowe z klasy II i 4 - osobowe z klasy III wyłonione podczas eliminacji szkolnych.

  4. Drużyna powinna mieć wybranego kapitana drużyny.

  5. Opiekunem drużyny musi być nauczyciel, który w trakcie trwania konkursu będzie jednym z członków jury.

  6. Zakres programowy – zadania konkursowe powstaną w oparciu o podstawę programową dla danej klasy. Zadania będą w szczególności obejmować zagadnienia z następujących przedmiotów:

    1. Edukacja polonistyczna: ortografia, gramatyka, czytanie ze zrozumieniem, słuchanie ze zrozumieniem;

    2. Edukacja matematyczna: obliczenia w zakresie czterech działań, obliczenia zegarowe;

    3. Edukacja przyrodnicza: świat roślin i zwierząt;

    4. Język angielski: kolory, liczby do 20, dni tygodnia, przybory szkolne, meble, zwierzęta, przymiotniki big/small, przyimki;

    5. Edukacja plastyczno-techniczna;

    6. Edukacja europejska: podstawowe wiadomości na temat Unii Europejskiej;

    7. Wychowanie fizyczne: ogólna sprawność sportowa.

  7. Dodatkowo ocenie podlegać będzie przygotowanie nowego tekstu piosenki „Była sobie żabka mała”. Tekst musi dotyczyć prezentacji przydzielonego przez Organizatorów państwa UE. W tej części ocenie będą podlegały:

      • przedstawienie w ciekawy sposób ogólnych wiadomości na temat danego kraju;

      • kostiumy, rekwizyty;

      • estetyka wykonania piosenki.

UWAGA! Wystąpienie uczniów nie może przekroczyć 2 minut! Jeżeli drużyna nie zmieści się w czasie, zostaną jej przydzielone punkty karne.

  1. W razie nierozstrzygnięcia, dopuszcza się zadanie dodatkowe dla drużyn, które zdobyły tę samą liczbę punktów.

  2. Przebieg konkursu:

Zespoły uczniów klas II

9.30

Powitanie gości, prezentacja drużyn i jury

9.40

Zadania konkursowe dla uczniów klas II – będą miały charakter interdyscyplinarny

10.50

Quiz Wiedzy o UE oraz ocena przywiezionych przez uczestników plakatów

11.00

Podliczenie punktacji przez jury, rozdanie nagród i dyplomów (każda drużyna, bez względu na wynik, zostanie nagrodzona)

11.30

Zakończenie konkursu dla uczniów klas II

 

Zespoły uczniów klas III

12.00

Powitanie gości, prezentacja drużyn i jury

12.10

Zadania konkursowe dla uczniów klas III – będą miały charakter interdyscyplinarny

13.20

Quiz Wiedzy o UE oraz ocena przywiezionych przez uczestników plakatów

13.30

Podliczenie punktacji przez jury, rozdanie nagród i dyplomów (każda drużyna, bez względu na wynik, zostanie nagrodzona)

14.00

Zakończenie konkursu dla uczniów klas II

 

  1. Prosimy, aby każdy zawodnik był zaopatrzony w:

      • przybory do pisania i rysowania (w pełni wyposażony piórnik)

      • strój sportowy: DRESY -> spodnie + T-shirt + bluza + obuwie sportowe

      • coś do picia + prowiant

      • dobry humor

 

Opiekunów drużyn prosimy o przyjście w obuwiu sportowym.

Dziękujemy za zgłoszenia i wspólną zabawę.

Organizatorzy

 

 

 

Statystyka

Dzisiaj2012
Wczoraj1097
Tydzień6492
Miesiąc20351
Wszystkie1735749

Visitor IP : 18.226.96.61 1 Unknown - Unknown
Powered by CoalaWeb