Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

Cpanel

Budżet Uczniowski - regulamin głosowania

REGULAMIN GŁOSOWANIA

  1. 1.Głosowanie zostanie przeprowadzone w dniach 24-25 stycznia 2018 . Głosowanie będzie możliwe w godzinach 12:00-12:20 na balkonie przy bibliotece.
  2. 2.Budżet projektu wynosi 2000 zł.
  3. 3.W głosowaniu mogą wziąć udział wszyscy uczniowie klas I-VII.
  4. 4.Każdy uczeń Szkoły Podstawowej nr 27 może oddać jeden głos.
  5. 5.Każdy głosujący ma do wykorzystania następującą pulę punktów:
  • 5 punktów – na projekt, który uczeń/uczennica uważa za najważniejszy,
  • 3 punkty – na projekt o mniejszym znaczeniu dla ucznia/uczennicy,
  • 1 punkt - na projekt, który w ocenie głosującego jest również ciekawy, ale nie najistotniejszy.
  1. 6.Każdy uczeń otrzyma kartę do głosowania, którą –po oddaniu głosu - należy umieścić w urnie.
  2. 7.Głosowanie jest tajne.
  3. 8.Za akcję informacyjną oraz przebieg głosowania odpowiedzialne są władze Samorządu Uczniowskiego.
  4. 9.W przypadku wyboru projektu, którego finansowanie nie wymaga pełnej kwoty 2000 zł, pozostała kwota zostanie wykorzystana do częściowego sfinasowania projektu, który otrzymał drugą największą liczbę punktów.
  5. 10.Wyniki głosowania ogłosi komisja skrutacyjna 26 stycznia 2018 roku na tablicy ogłoszeń w budynku szkoły, na stronie internetowe j SP nr 27 oraz na szkolnym funpage’u na portalu Facebook.

Statystyka

Dzisiaj1008
Wczoraj946
Tydzień1954
Miesiąc27192
Wszystkie1742590

Visitor IP : 3.133.79.70 1 Unknown - Unknown
Powered by CoalaWeb